Gönderen Konu: Oyun Akışı  (Okunma sayısı 3895 defa)

Kharnos

  • Narrator
  • - 20 -
  • İleti: 742
Ynt: Oyun Akışı
« Yanıtla #140 : Eyl 14, 2018, 15:45:27 »

Nyst 4, 1290, Riag Dağı, Tarn, Doğu Ambarı, 22:00 (Ambiyans)

Doderic, buz çukurda yatan cücenin üzerinde buldukları altı uçlu demir anahtarı yuvasına yerleştirerek var gücüyle içeri doğru bastırdı. Mekanik bir -veya birçok- "Klank!" sesi duyuldu. Kapının içindeki tüm kavrama düzenekleri aynı anda hareket etmiş olmalıydı.

Escova'lı hırsız serbest kalan kilitleme levhasını kapının üzerinden aldı. Sağını solunu çevirip meraklı gözlerle inceledi. Elleri buz tutunca da onu dikkatle kenara koydu. Eski ve ağır bir şeydi bu. Kaba görünüşlüydü, ama küçük adamın zihnini bir süre meşgul edecek bazı incelikli noktaları vardı.

Buçukluk kapının her iki kanadını da içeriye doğru ittirdi. Kapı büyük bir gürültüyle -ve yeni klank sesleriyle- açıldı. Soğuk, karanlık ve yüksek tavanlı bir tünel kendini gösterdi. Toprak ve yıllanmışlık kokuyordu.

Inilius Tarn Ateşi'ni güçlendirdi ve Doderic'in peşi sıra ilerledi. Merl de bir elini baltasının kabzasında tutarak, arayı açmadan onları takip etti. Sonunda içeriye giriyorlardı... Temkinli adımlarla, büyüsel ateşin yamacından ayrılmadan ilerlediler.

Cücelerin belki de çağlar önce yaptığı kadim taş bloklara, işlemeli sütunlara ve yüksek kemerlere bakıyorlardı şimdi... Mimari unsurlar takdire değerdi, özellikle de bunca zamandan sonra hâlâ ayakta olmaları hesaba katılırsa. Tünelin diğer ucuna varıp, daha alçak bir kemerin altından geçtiler ve bir merdivenden inmeye başladılar.

Son basamağı da indiklerinde, ulaşmayı umdukları ambarın küçük kapısı tam karşılarındaydı artık.

Geriye sadece içeriye girmek kalıyordu.




Belirli bir noktadan sonra artık geriye dönüş yoktur. İşte bu noktaya erişmek gerekir.
Franz Kafka